Czym Twoja kancelaria wyróżnia się na rynku?

Wielokrotnie podczas rozmów z prawnikami zadajemy pytanie: Czym wyróżnia się Państwa kancelaria na rynku? Okazuje się, że odpowiedź, na to jakby się wydawało proste pytanie, wzbudza wiele kłopotów. Najczęściej w odpowiedzi słyszymy, że kancelaria niczym się nie wyróżnia.

Potwierdzeniem jest fakt, że także strony internetowe kancelarii są do siebie bardzo podobne.

Przejrzeliśmy setki stron internetowych kancelarii. To co rzuca się od razu w oczy to, że przeważająca ich część jest skonstruowana w bardzo podobny sposób, a treści zamieszczone na tych stronach są prawie identyczne.

Sprawdźcie sami jak bardzo treści na stronie Waszej kancelarii są podobne do wskazanego poniżej przykładu, będącego zestawieniem opisów z różnych stron kancelarii. Oczywiście zdania będą inaczej skonstruowane ale czy sam przekaz w przypadku Waszej kancelarii nie jest bardzo podobny?

 

Przykład treści zamieszczanych na stronie internetowej kancelarii

Kancelaria  działa na rynku usług prawniczych nieprzerwanie od … lat.

Zapewniamy Klientom kompleksową pomoc prawną z zakresu……… (tutaj pojawiają się wymienione specjalizacje kancelarii). Służymy doradztwem prawnym zarówno przedsiębiorcom, jak i Klientom indywidualnym.

Oferowana przez nas pomoc prawna cechuje się wysokim poziomem merytorycznym. Nasz kancelaria to zespół profesjonalnych prawników oferujących swoją wiedzę będącą wynikiem bogatego i wieloletniego doświadczenia w zakresie świadczenia usług prawnych.

Rozumiemy potrzeby Klientów. Indywidualnie podchodzimy do każdego zlecenia, dostosowując naszą obsługę do oczekiwań i wymagań Klientów jak i uwzględniając specyfikę branży w której działa Klient. Jesteśmy w stanie zaproponować praktyczne rozwiązania prawne, najlepiej dostosowane do możliwości i potrzeb Klienta, dbając także o bezpieczeństwo Klientów.

Stawiamy na wysoką jakość obsługi, dlatego cieszymy się zaufaniem wielu Klientów, którzy korzystają z naszej pomocy nieprzerwanie od wielu lat.

 

I jak? Dostrzegacie podobieństwa?

Trudno zaistnieć, zostać zauważonym na rynku, w internecie – którego znaczenie w sprzedaży usług prawniczych rośnie z roku na rok, gdy  strona kancelarii, jej przekaz jest tak bardzo podobny do większości innych stron konkurencji. Musimy mieś świadomość, że jeśli potencjalny klient nie będzie widział różnicy pomiędzy dwoma ofertami, to wybierze kancelarię, która da mu najniższą cenę. Czy na pewno w ten sposób chcecie konkurować?

Zastanówcie się czym Wasza kancelarii wyróżnia się na rynku,  co możecie zaoferować czego nie ma konkurencja.  Sprawcie, żeby Wasi klienci mogli dostrzec to z łatwością także wchodząc na stronę internetową kancelarii.  „Klienci zostają wiernymi fanami i ambasadorami tych marek, które wychodzą poza szablon i schemat, dając im doświadczenia, o których aż chce się mówić”.  Tak też rodzą się polecenia i klienci z rekomendacji.

Prawieoprawie