Prawnicy piszą książki

Wielokrotnie podkreślaliśmy, że specjalizacja dzisiaj to już nie kwestia wyboru, ale obowiązek! Nie można być ekspertem w szeroko pojętym prawie. Dużo łatwiej budować spójny wizerunek profesjonalisty mając precyzyjnie określaną specjalizację. Specjalizacja jest też idealnym sposobem na wyróżnienie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku usług prawnych. Dużo skuteczniej można promować swoje usługi, gdy wiemy dokładnie kto jest ich odbiorcą. Im węższa specjalizacja tym precyzyjniej określona grupa docelowa – grupa potencjalnych klientów, a tym samym większe prawdopodobieństwo, że nasze działania promocyjne będą lepiej celować w tą grupę, stając się dzięki temu bardziej skutecznymi.

Budowanie wizerunku profesjonalisty dysponującego fachową wiedzą to przede wszystkim też umiejętność wykorzystania szerokiego spectrum narzędzi marketingowych. Doskonałym narzędziem promocji są publikacje. Dostarczając dobrej jakości treści budujemy swoją wiarygodność w oczach klienta. Coraz więcej możemy znaleźć w sieci specjalistycznych, poświęconych konkretnym zagadnieniom blogów prawniczych. Efektem zaś prowadzenia przez prawników blogów coraz częściej stają się publikacje książkowe. To doskonałe sposoby promocji, bo zamiast mówić o tym, że się na czymś znamy lepiej to pokazać np. w formie książki. To dużo bardziej wiarygodny przekaz.

Przejrzeliśmy opublikowane w ostatnich 2-3 miesiącach książki prawnicze i poniżej pokazujemy kilka pozycji, będących przykładem konsekwentnego budowania swojej specjalizacji.

„Komandytowa” – książka wydana przez Kancelarię Prawną PragmatIQ, autora portalu komandytowa.pl

komandytowa

 

 

 

 

 

 

 

 

„Prawo dla filmowców” – Iga Bałos

prawo-dla-filmowcow

 

 

 

 

 

 

 

„Prawo dla startupu” – Monika Wieczorek

prawo-dla-startupu

„Przewodnik po ochronie danych osobowych. Vademecum dyrektora i nauczyciela placówki oświatowej” – Dariusz Skrzyński

przewodnik-po-ochronie-danych