W market[r]ingu – recenzja książki
Dzisiaj Waszej uwadze polecamy książkę „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” autorstwa Gary Vaynerchuka – eksperta w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”.
Zastanawiacie się pewnie dlaczego kolejna już książka, którą polecamy dotyczy mediów społecznościowych. Tak, to nie jest przypadek, nie mamy wątpliwości, że prawnicy coraz częściej próbują swoich sił w mediach społecznościowych. Jednak najczęściej te działania podejmowane są chaotycznie i bez konsekwentnej i przemyślanej strategii.
Ponadto nikt chyba nie ma wątpliwości, że media społecznościowe to dzisiaj miejsce w którym trzeba być!
Autor dzieli się z czytelnikami swoimi sposobami na przykucie uwagi klientów w świecie social mediów porównując działania w mediach społecznościowych do walki na ringu. Książka jest ciekawym spojrzeniem na temat mediów społecznościowych i zasad komunikowania się z klientami za ich pośrednictwem.
Jak twierdzi sam autor „książkę można traktować jak szkolenie z zakresu budowania przesłania w najważniejszych współcześnie portalach społecznościowych”. Dużym atutem są przeanalizowane przykłady konkretnych działań i kampanii.
Czas więc na działania marketingowe, które będą skuteczne!
Miłej lektury;-)