Biuro jest wizytówką firmy

Wygląd siedziby to ważny element umacniania wizerunku firmy – i chyba nikt nie ma co do tego wątpliwości. Szczególnie w takich usługach jak usługi prawne (mających niematerialny charakter) istotnymi czynnikami decydującymi często o ostatecznej ocenie czy wyborze usługi są wizualne i materialne elementy, które dla klienta są dowodem jakości danej usługi. Jednym z takich elementów (świadectwem materialnym) jest na pewno wygląd, estetyka biura, jego lokalizacja, wyposażenie. Sposób organizacji biura pokazuje kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa.

Wygląd biura ma nie tylko wpływ na kształtowanie pierwszego wrażenia podczas kontaktów biznesowych, ale może także być istotnym czynnikiem przyciągającym młodych, utalentowanych pracowników.

Niestety bardzo niewiele kancelarii dba o ten element, bądź też często  przekaz nie jest spójny – chcemy być postrzegani jako nowoczesna firma prawnicza, a w biurze stoją antyki.

Co jeszcze gorsze, na stronach internetowych zamieszczamy zdjęcia biura zakupione w Internecie – wyobraźcie sobie jakie musi być rozczarowanie klienta, gdy przychodzi do biura, które wygląda zupełnie inaczej niż to obiecywane na zdjęciach.

Strategiczne podejście do kreowania swojej marki jako potencjalnego pracodawcy, partnera biznesowego czy dostawcy usług jest ściśle związane ze spójną i zaplanowaną komunikacją, której na pewno istotnym elementem jest wygląd biura.

Dzisiaj waszej uwadze polecamy filmik pokazujący siedzibę EY.

Oglądając filmik można oczywiście żartować z tego kto ma odwagę grać godzinami w gry w godzinach pracy w takiej korporacji ale nikt nie zaprzeczy, że nietypowa siedziba to świetna wizytówka pomagająca budować wizerunek nowoczesnej firmy. I wielu z nas chciałoby zamienić ponure miejsce pracy na nowocześnie urządzone biuro 😉

Czekamy na wasze przykłady interesujących biur kancelarii – napiszcie do nas, prześlijcie zdjęcia!